Besök Dahl fastighet på fastighetsmässan i Kista 18-19 mars

Besök Dahl fastighet på fastighetsmässan i Kista 18-19 mars

Den 18-19 mars kommer Dahl fastighet att medverka på fastighetsmässan i Kista. Kom och besök vår monter som innehåller produkter för alla behov. från fastighetsunderhåll till prefabricerade renoveringslösningar som rum-i-rum och våtrumskasseter. Dahl fastighet är en partner för alla fastigheter, oavsett om det handlar om omfattande renovering eller löpande skötsel.

Vår monter G:03 är späckad med information och produktnyheter och vi bjuder gärna på fika när du tittar in.

För frågor om Dahl fastighet och/eller Prefab, vänligen kontakta:

Micael Holmberg, Affärsområdeschef Dahl fastighet, eller Kristian Hallin, Affärsutvecklingschef Modulbadrum/Miljonrenovering.

Dahl Fastighet ingår i Dahl Sverige AB, Sveriges ledande handelsbolag inom VVS. Med cirka 150 års erfarenhet vill vi hjälpa dig som fastighetskund, inom allt från löpande underhåll till fastighetsskötsel och service. Genom oss får du:

• Rådgivning och hög branschkompetens
  • Effektiva logistiklösningar
  • Tillgänglighet och personlig service
  • Ett omfattande sortiment av produkter, både för nyinstallation och eftermarknadsservice med reservdelar

Välkommen till monter G:03 - beställ din biljett här: