Nyhet   •   Mar 10, 2014 15:52 CET

Nytt nummer av Dahl’s kundtidning TRYCK finns nu att hämta på samtliga DahlCenter. I senaste utgåvan kan du bland annat läsa om Svanströms El & VVS som får ett akutuppdrag vilket innebär att de behöver hämta rätt material hos sin leverantör. De kontaktar Dahl i Bromma som har jouröppet 7 dagar i veckan.  Det finns också en artikel om hur man vattensäkrar köket, ett relativt enkelt arbete som många missar och som kostar försäkringsbolagen massor varje år. Artikeln beskriver många olika lösningar förutom de enklaste, underlägg för diskmaskiner, kyl och frys. Enkla och effektiva lösningar som finns att köpa på Dahl.

Vi har även en artikel med hänsyn till månadens tema under mars ”Proffsiga hantverkare ska ha bra verktyg”, här har vi jämfört prestanda på viktiga verktyg för VVS-hantverkare. Och sist men inte minst – vinnaren i tävlingen ”Värsta kopplingen” är Tomas Klein på Sunnersta rör i Uppsala. Tomas använde pressrör och kopplingar för att pimpa sin gamla Cresent Compact. Ytterligare ett sätt att använda material från Dahl.

Tidningen distribueras till alla Club Dahl och Dig-it medlemmar samt finns att hämta på alla 63 DahlCenter runt om i Sverige, från Ystad till Kiruna.

Vill du prenumerera på tidningen? Anmäl dig till tryck@dahl.se

Välkommen in att hämta ditt exemplar.

Personalen på Dahl