DAILY SPORTS LANSERAR VÅRENS FÄRGGLADA OCH MÅNGSIDIGA KOLLEKTION

Vårens toppar från Daily Sports har snygga mönster som verkligen lyser upp den kvinnlig golfares garderob.

Idag släpper Daily Sports sin golfkollektion för våren 2019. Här finns både kraftfulla och vågade mönster så väl som mjuka och feminina. Mönster och siluetter i kollektionen kan du lätt mixa och matcha och ha lager på lager, alla med Daily Sports kännetecken: en passform som smickrar alla kroppstyper.

”Vi har fokuserat på att ta fram stilar på toppar och byxor som du kan ha både på golfbanan och i vardagen”, säger en stolt Ulrika Skoghag, VD på Daily Sports.

­

Daily Sports golfbyxor Magic, Miracle och Lyric har blivit väldigt uppskattade under åren. I vårens kollektion kommer de även i färgerna ultrablå, dimgrön och vattenmelonröd.

”Daily Sports designer är så duktiga på att kombinera mönster i tiden, med feminina färger i unika mönster och stilar”, säger Agatha Sapak, marknadschef på Laird International, företagets amerikanska distributör. Hon fortsätter, “Vi är alltid förväntansfulla inför den kommande säsongen och i år har de verkligen överträffat
sig själva.”