Provkör elbilar och elcyklar

Pressmeddelande   •   Maj 14, 2014 15:12 CEST

Elbilar och elcyklar är på stark frammarsch i Sverige. Fredagen 16 maj anordnar Dalakraft, Intersport Falun och Rolf Ericson Bil visning och provkörning av elbilar och elcyklar vid Intersport I13 i Falun.

Branschorganisationen Bil Sweden spår att försäljningen av elbilar och laddhybrider kommer att tredubblas under 2014. Även elcyklar väntas stå inför ett genombrott under 2014 enligt Svensk Cykling.

Våra experter på elbilar och elcyklar visar hur de fungerar och svarar på era frågor. Ni erbjuds möjlighet att provköra både elcyklar och elbilar.Vi presenterar också vårt kunderbjudande med 15% rabatt på elcyklar från Scott och Crescent. Varmt välkomna!

När: fredag 16 maj 2014 klockan 12 till 17
Var: Vid Intersport I13 i Falun (handelsområdet vid gamla regementet)
Hur: Kom hit och var nyfiken, fråga och prova!
Dalakraft är ett elhandelsbolag med rötterna i Dalarna. Vi hjälper privat- och företagskunder att välja rätt elavtal. Vi är också en partner till elproducenter då en stor del av vår sålda el kommer direkt från småskaliga elproducenter i Dalarna och resten av landet. Våra kontor finns i Rättvik, Malung och Falun.

Kommentarer (0)