Ekonom Kjell A Nordström kommer under fredagen den 24 november till Falun för att framtidsspana tillsammans med Dalarna Science Park

Going for the future!

GOING FOR the FUTURE!

En framtidsspaning på näringsliv, innovationer, utveckling och tillväxt!
Dalarna Science Park bjuder in till arrangemanget ”Going for the future” 24
november i Falun. Där visar vi vad vi gjort de senaste åren. Och vi tänker inte lyfta fram oss själva utan snarare det som är själva ryggraden i vårt samhälle nämligen näringslivet och företagen.

Under Falu kommuns näringslivsvecka tar vi tillfället att göra en framtidsspaning men också tillbakablick på vad vi gjort de senast åren. Här kommer bland annat många nytänkande entreprenörer som är på väg ut på den internationella marknaden att finnas på plats!

Som extra krydda på moset har vi bett en av Sveriges bästa föreläsare, Kjell A. Nordström, att komma till oss för att föreläsa om hur han tror att framtiden i Dalarna kommer att se ut. Kommer vi att marginaliseras och bara bli en ekonomisk ”skräpyta” eller finns det också en framtid utanför de stora städerna? Missa inte möjligheten att lyssna till våra företag och Kjell A. Nordström! Eftersom Kjell är sparsam med sina framträdande är detta ett unikt tillfälle att få ta del av hans unika kunskap och insikter!

När: fredag den 24 november 2017, se bifogat program i pdf
Var: Lugnetkyrkan konferens, Lugnetvägen 1, Falun

Mer information: vd Sture Ericsson, 070-826 28 77 och
Christina Sjöberg, 070-352 31 98.