På plats på 60plus mässan i Falun.

Seniormässor och coachning

Idag och imorgon den 25/10 deltar Dalatrafik på 60plus mässan på Lugnet i Falun. Under den senaste månaden har vi deltagit på både seniormässor, företagsfrukostar och varit på plats runt om i länet tillsammans med våra entreprenörer.

Kommande event:

• 60plus Mässan i Falun, Lugnet Sportcenter, 24-25 oktober
  • News55 Seniorevent i Borlänge, Galaxen, 5 november
  • Seniorcoachning i Borlänge, Borlänge resecentrum, 22 november kl. 09:15-13:15

Seniorcoachning
Kom och besök vår buss och samtidigt få information om våra kort och biljetter. Vi har en kort information där vi bjuder på lite fika, varje hel- och halvtimme. Våra resenärsvärdar finns på plats och svarar gärna på frågor om hur du åker tryggt och säker med oss.

Vi ses!