Jerry Williams till Dalhalla!

Jerry Williams till Dalhalla!

Jerry Williams beger sig ut på vägarna i sommar. Den 22 juli står Jerry för första gången på Dalhallas scen.

Jerry Williams är just nu ute på konserthusturné med sin senaste show ”Man måste få lira”, som hyllats av både publik och kritiker. Efter två säsonger i Stockholm, en i Göteborg och över hundra föreställningar bestämde sig Jerry Williams för att ta med sig showen ut på en riksomfattande turné som startade i Sundsvall i början av februari. Ett beslut som uppskattades mycket av Jerrys fans och har resulterat i en i stort sett slutsåld turné.

I april är turnén med showen över, men i sommar finns det möjlighet att återigen uppleva Jerry Williams då han åker ut på festivalturné tillsammans med sitt eminenta liveband.

Biljetter släpps idag onsdag kl. 10.00 finns tillgängliga på dalhalla.se samt hos lokala ombud.

Presskontakt: Dalhalla: Jill Sand jill.sand@dalhalla.se 070-579 25 09

Rättvik Event AB, Riksvägen 40, 795 32 RÄTTVIK