Daloc Snabbsortiment - Beprövat, pålitligt och snabbt!

Nyhet   •   Maj 20, 2014 16:20 CEST

Vi har nu samlat några av våra mest köpta dörrar i ett snabbsortiment. Det underlättar valet av dörrar, men framförallt påskyndar det byggprojektet eftersom kunden har dörrarna efter två veckor.

Under de senaste åren har vi gjort stora investeringar i våra fabriker i Töreboda, Mellerud och Västerås och koncernens produktionskapaciteten är större än någonsin. Målet har varit att kunna erbjuda ett stort urval av trä- och ståldörrar med kortare leveranstid och nu har vi nått det.

Dalocs utvalda snabbsortiment består av trä-, stål- och säkerhetsdörrar i olika standardutföranden, storlekar och färger. Kunden kan välja om dörrarna ska vara oklassade eller skydda mot brand, ljud, brandgas och inbrott beroende på kraven som ställs. Dörrarna levereras alltid sammansatta utan lösa delar för att underlätta hantering och montage på byggarbetsplatsen. Dörrarna i standardsortimentet kan användas i allt från industrilokaler till offentliga miljöer och lägenheter.

Vänd dig till din kontakt på Daloc eller ring 0506-190 00 för mer information.