Hur vill du att din säkerhetsdörr till din lägenhet skall se ut?

Pressmeddelande   •   Nov 07, 2011 16:17 CET

Gå in på vår webb www.daloc.com och använd vår nya dörrväljare. Där kan du lätt välja mellan olika säkerhetsdörrar och olika utseenden, mönster och färger. Självklart kan du också välja mellan olika klassningar och tillval t ex fönster. Och väljer du en säkerhetsdörr från Daloc får du automatiskt den starka stålkarmen, en viktig förutsättning för ett starkt inbrottsskydd. Oavsett vilken av våra säkerhetsdörrar du väljer har du alltid tryggheten av en provad, certifierad och tillverkningskontrollerad produkt från en seriös svensk tillverkare Daloc AB.

När du gjort dina val skickar du enkelt en prisförfrågan till vår egen rikstäckande sälj- och montagekedja Secor.

Daloc är Skandinaviens ledande tillverkare av säkerhetsdörrar, branddörrar och ljuddörrar i stål och trä. Koncernen som är familjeägd består av Daloc AB, Daloc Trädörrar AB, Daloc Norge AS, Daloc Danmark A/S, Orresta Dörr AB och Secor AB. 2010 hade vi 314 anställda och omsatte 624 MSEK. I koncernen ingår även en rikstäckande franchiseorganisation som säljer och monterar Daloc Säkerhetsdörr i flerbostadshus.