Effektivisera användandet, öka affärsnyttan - Vidareutbildning Borlänge 27 maj

Vidareutbildning i Datscha är ett tillfället där vi under tre timmar grundligt går igenom olika funktioner i verktyget, ger tips på effektiva sätt att arbeta, lyfter förbättringar som har genomförts samt visar nya funktioner och hur du kan jobba med dem. Allt för att öka affärsnyttan. Onsdag 27 maj är vi i Borlänge.

Vi utvecklar och förbättrar ständigt vår tjänst. Ta del av vad som hänt i Datscha och få ut det mesta av verktyget. Vi erbjuder löpande kostnadsfria utbildningar och seminarier. Utbildningarna hålls på olika orter runt om i landet.

Denna gång är vi i Borlänge. Utbildningen hålls centralt (lokal meddelas senare). Vi börjar 09.45 och avslutar med gemensam lunch. Kaffe och fralla serveras från 9.30.

Anmälan
Anmäler dig gör du enklast genom att skicka ett mejl till utbildning@datscha.com. Uppge ditt namn och företag, ange i ämnesraden aktuell utbildning samt datum.

Webbutbildning
Vill du lära dig mer om värdering i verktyget är du också välkommen att delta i en webbutbildning inom ämnet onsdag 26 maj 10.00-11.00. Läs mer om denna utbildning på sidan Utbildningar 2015.