Dags att packa strandväskan!

Dags att packa strandväskan!

Äntligen börjar vi få lite sommarvärme, dags att packa strandväskan! Hos Decathlon hittar du allt du behöver för en perfekt dag i solen.

Med bikinin Nahia utmärker du dig på stranden – välj modell på överdel och underdel och köp ett paket med tillbehör att utsmycka bikinin med. Sammanlagt finns nästan 70 olika delar som du kombinerar som du vill till en helt unik bikini – garanterat ingen annan på stranden som har samma!

Vad vore strandlivet utan ett par sköna flip flops? Gärna i färg som matchar badkläderna. Och ögonen skyddar du med snygga solglasögonen Trafford.

Den som tröttnar på att bara slappa i solen kan utmana kompisen i Turnball – kul tennisset med bollen i en lina, kommer i smart förpackning som är enkel att ta med. Och med snorkelkitet Karibien 100 finns det en hel värld under ytan att upptäcka.

Glöm inte att skydda huden!  Solskyddskrämen Sport Sun spf50 sitter både efter bad och sport.

Tribord är vårt märke för vattensport. Huvudsätet ligger i Hendaye utanför Biarritz, där våra team tillverkar innovativa produkter för världens alla hav, stränder och bukter och testar dem i Atlantens skummande vågor.