En switch från D-Link med pålitlighet i världsklass

Nyhet   •   Feb 06, 2019 14:04 CET

Cirkapris 7.500,00 SEK inkl. moms

Äntligen är den här - en gigabit switch med  6 st portar för 10G upplänk, stapling, koppling till servrar, koppling till annan switch eller koppling till enskild klient

DGS-3130-30S/SI är en modern switch för användning i flera olika miljöer och situationer. Fler portar ger en större flexibilitet för slutanvändaren - även vid installation. Den kommer antingen med 28 st eller 54 st portar. Det finns även modeller med PoE-funktionalitet för att användas tillsammans med enheter som kräver PoE för att fungera.

Finns det behov av flera portar än vad switchen erbjuder så går det enkelt att stapla flera switchar så att de tillsammans uppträder som en switch. Detta förenklar administrationen av switcharna såväl som nätverket.

DGS-3130 serien har både ett webbgränssnitt samt ett fullständigt CLI för att konfigurera switchen och enkelt sätta den i drift.

Modellen är en av de snabbaste i sin kategori, vilket ger en skalbarhet samt lång livslängd. Upp till 40Gbit/st i upplänk (4x10Gbits/s)

I DGS-3130-familjen ingår även följande switchar:

• DGS-3130-30PS/SI
  • DGS-3130-30TS/SI
  • DGS-3130-54PS/SI
  • DGS-3130-54S/SI
  • DGS-3130-54TS/SI

DGS-3130-serien distribueras av SweDeltaco och finns att köpa hos välsorterade återförsäljare