En nätverkskamera som är där för dig i vått och torrt!

Qihan QH-NW556DS-P är en IP67-klassad nätverkskamera i bulletformat för inom-/utomhusbruk

Nätverkskamera från Qihan som passar för både inom- och utomhusbruk. I kameran sitter en 1/2,8" CMOS sensor med en fixerad 3,6mm lins. Kameran har 24 stycken IR-LED lampor för att ge bra bild i mörka förhållanden upp till 20 meter bort. Kameran komprimerar bilden i H.264 formatet för att spara plats på hårddiskarna dit den sparar inspelningar.

På baksidan av kameran sitter en bläckfisk-kabel med fyra olika kontakter. LAN/PoE för att asnlutas och drivas från en switch med t.ex. PoE, en DC-kontakt 12V för att ansluta en nätadapter om ingen PoE anslutning är möjlig(adapter medföljer ej), 2xRCA för ljud in/ut.

• 2048x1536 upplösning på stillbild
  • ONVIF 2.4(bakåt kompatibel med 1.2)
  • 802.3af PoE

• bullet camera
  • kamera
  • övervakning
  • surveillance
  • säkerhet
  • nätverkskamera
  • qihan

Deltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 24 år sedan. Deltaco har 100 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark, Norge och Litauen. Företaget ägs av DistIT AB som är listat på First North under kortnamnet DIST. För mer information se www.deltaco.se och www.distit.se.