Låt skrivbordet bli trådlöst med högkvalitativt kit

Cherry kombinerar alltid högsta tekniska kvalitet med en funktionell design, nya tangentbord- och muskittet DW 5000 är inget undantag. Kittet är trådlöst 2,4GHz med en räckvidd på upp till 8 meter, och passar lika bra på kontoret som i hemmet.

Smidigt och anpassat
Tangentbordet är gjort för att vara så smidigt som möjligt. Bland annat har den LPK-switchar och inte mindre än 10 snabbtangenter vilka gör att du kan skapa genvägar i datorn. Tangentbordet drivs med 2xAAA batterier. Musen har 2 knappar och ett skrollhjul i mitten, och är anpassad för både vänster- och högerhänt användande. Den har en optisk sensor med en upplösning på 1500 dpi och drivs med 2xAA batterier.

Undvik ovälkomna överraskningar
Både tangentbordet och musen har batteristatusindikator för att du lätt ska se när det börjar bli dags att byta batterier.  Den trådlösa signalen sköts via en USB receiver som kopplas in i datorn. Var inte orolig, kittet är lätt att installera och kräver inga tekniska kunskaper. Alla nödvändiga batterier ingår.

Cherry DW5000 har artikelnummer TB-239 och distribueras av SweDeltaco till återförsäljare i Sverige, Finland, Danmark och Norge.

• tb-239
  • cherry
  • dw-5000
  • trådlöst tangentbord och mus
  • tangentbord
  • mus
  • trådlös

About CHERRY
CHERRY Computer Input Devices are manufactured by ZF Electronics Corporation, a global leader producing high-performance sensors, standard and custom electrical switches, and computer keyboards for the worldwide automotive, computer and consumer/commercial OEM markets. ZF Electronics has offices and factories in Germany, England, France, Australia, Czech Republic, Mexico, Hong Kong and the United States, and is a subsidiary of ZF Friedrichshafen AG. For more information about CHERRY, visit www.cherrycorp.com.
Om Deltaco
Deltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 20 år sedan. Deltaco har 77 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark och Norge. Aktierna i Deltaco är listat på First North under kortnamnet DELT. För mer information se www.deltaco.se och www.deltacoab.se.