Övervakning i nattsvarta miljöer

Zavios lilla övervakningskamera P6210 håller ett öga på dina lokaler dag som natt. Den må vara liten, men den är både vandalskyddad och stabil.

Zavio P6210 är en vandalskyddad IP-domekamera. P6210 är en minikamera som levererar 1080p hela dygnet. Under dygnets mörkaste timmar rycker övervakningskamerans IR-lysen in och levererar bilder med bra ljus, med upp till 10 meter räckvidd. P6210 är dessutom utrustad med 1/2.8” Sony Exmor Sensor, som ger riktigt bra färg- och ljusåtergivning utan brus.

Bland kamerans egenskaper finns lösningar som gör att det känns lite extra tryggt. P6210 har stöd för larmingångar och dubbelriktat ljud, med inbyggd mikrofon och högtalare. Alltså kan du skicka och ta emot ljud direkt från kameran.

Till övervakningskameran medföljer två programlicenser. Qlync Satviewer är den första, en molntjänst som gör det möjligt att komma åt kameran från webben, mobilen eller surfplattan. CamGraba 2.0 är den andra programlicensen, som levereras tillsammans med Zavios alla övervakningskameror. Camgraba 2.0 är Zavios egna videoinspelningsmjukvara för PC med stöd för upp till 64 kanaler.

Bägge mjukvarorna har hög standard när det kommer till säkerhet, och du kan ställa in flera lösenord för att garantera att endast du har åtkomst till videoinspelningarna.

• övervakning
  • zavio
  • p6210
  • camgraba 2.0
  • qlync satviewer
  • ip-dome
  • sony exmor sensor
  • vandalskydd

SweDeltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 20 år sedan. SweDeltaco har 80 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark och Norge. Företaget ägs av DistIT som är listat på First North under kortnamnet DELT. För mer information se www.deltaco.se och www.deltacoab.se.