Smidig och praktisk KVM-konsol.

ATEN CL6700MW är en 19" KVM-konsol med 17,3" full HD skärm och skandinavisk layout

ATEN CL6700MW är en KVM-konsol för anslutning mot en KVM-switch och är utrustad med en 17,3" 1080p panel, integrerat tangentbord och touchpad. Den kan anslutas mot en extern HDMI-, DVI- eller VGA-skärm och installeras enkelt i ett 19" rackskåp.

Konsollen har stöd för Windows, Linux, OS X och SUN, har två USB-portar för extern mus, tangentbord och en 3,5mm minitele utgång för ljud. Konsollen tar endast upp 1U när skärmen är nedfälld och intryckt i rackskåpet.

Kort och gott en smidig och praktisk lösning för alla nätverkstekniker eller administratör som sköter ett serverrum.

• aten
  • teknik
  • kvm
  • kvmswitch
  • kvm konsol
  • nyprodukt

Deltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 24 år sedan. Deltaco har 100 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark, Norge och Litauen. Företaget ägs av DistIT AB som är listat på First North under kortnamnet DIST. För mer information se www.deltaco.se och www.distit.se.