Ta vardagsfotograferandet till nya nivåer

LocoFoto har släppt en lång rad olika fotogluggar till smartphones och surfplattor som gör att du enkelt kan ta bilder med till exempel fisheye eller vidvinkel. Med en rad gluggar i olika varianter kan du enkelt byta glugg beroende på vilken typ av bild du vill ta. Varför lägga ner stora pengar på kameraobjektiv när du kan köpa dessa gluggar till din smartphone och surfplatta istället. Det har aldrig varit enklare att ta den typ av foton du vill än med dessa smidiga gluggar.

Ta fotograferandet till nya nivåer utan att behöva betala en förmögenhet. Med LocoFotos olika gluggar kan du testa dig fram med olika typer av spännande linser som gör ditt vardagliga fotograferande lite mer spännande. De olika modellerna fästs antingen via magnetisk anslutning till självhäftande metallbrickor som fästs på kamerans baksida eller via plast-clips som tillåter dig att enkelt skifta plats från front- till bakkameran.

I serien finns bland annat fisheye gluggar om 180° respektive 238°, vidvinkel- och makroglugg med 130° vidvinkel och 10X makro samt telegluggar. Modellerna passar till iPhone 4/4s, 5/5C/5S, iPad/iPad mini, Samsung Galaxy S3/S4/Tab, Note II med flera. Sitt inte och dröm om en kamera med massa olika linser och objektiv, skaffa dessa till kameran du redan har i fickan.

Serien med gluggar från LocoFoto går under artikelnamnen LENS-123, LENS-124, LENS-125, LENS-126, LENS-127 och LENS-128 och distribueras av SweDeltaco till återförsäljare i Sverige, Finland, Danmark och Norge.

• Konst

• fisheye optic
  • vidvinkel

About LocoFoto
The LocoFoto brand was launched from a company steep in history and experience. HuiZhou HaoXin Industrial Development Co., Ltd. , the professional and pioneer in the Smartphone Camera Lens industry.