Tänker du på vad din nätdel klarar?

När du uppgraderar eller lägger till delar i din dator är det inte alltid du tänker på hur viktig en nätdel är för att din uppgradering ska fungera bra. FSP är en av världens största nätdelstillverkare som fokuserar på att skapa effektiva och därmed miljövänliga nätdelar.  Därför är Aurum CM Gold serien från FSP ett bra alternativ till dig som ska uppgradera. En av nätdelarna i denna serie är PSU-273C och på hela 750 watt finns det gott om kraft för ditt nya system.

Effektivitet och kvalitet
Aurum CM Gold serien är 80 Plus Gold certifierad vilket innebär att genomsnittseffektiviteten är på över 90 % i denna nätdel.  Nätdelen spiller därför bara en bråkdel av din dyrbara ström i värme jämfört med traditionella nätdelar. FSP har ett testlaboratorium i Tyskland där alla komponenter utsätts för stresstester under lång tid för att kunna säkerställa kvalitén i den FSP-produkt som du köper.

Stilren design
Aurum CM Gold serien är designad i svart granit med textur blandat med en del guldfärg gör att denna nätdel ser exklusiv ut inuti din dator. Platta kablar och stilren design gör att ditt system blir både snyggt och rent efter installation av PSU-273C.

Modulära kablar
Aurum CM Gold serien har modulära kablar vilket underlättar mycket vid installation och kabeldragning. Du kan själv bestämma hur många kablar som ska kopplas in och vilka typer som just du behöver för din installation. Det gör att ditt system kan göras snyggare eftersom det är enklare att gömma undan få kablar och det förbättrar luftflödet i datorn avsevärt. Jämför det med en traditionell nätdel där kablarna sitter fast.

• psu-273c
  • aurum cm gold
  • fsp
  • nätdel

About FSP
Founded in 1993, FSP is the top 5 largest manufacturer of power supplies. As a leading manufacturer with over 15 years experience in designing products, FSP has over 300 products certified as 80PLUS - more than any other manufacturer in the world. FSP has a strong commitment to quality and the environment.