DePalma Workwear 2018 Video

Idag är vi på DePalma Workwear väldigt stolta och glada över att kunna presentera vår nya varumärkesfilm för 2018! Den är gjord som en del i vår senaste varumärkeskampanj där vi får följa hantverkare i och runt omkring Los Angeles för en inblick i deras dagliga rutiner och arbeten. Givetvis arbetar samtliga i de senaste och mest framstående produkterna från DePalma Workwear!

När vi startade detta projekt så sökte vi efter en artist som kunde fånga varumärket och livsstilen vi förmedlar i sin musik. Vi träffade då Anthony Mills, en amerikansk artist som nu, liksom vi själva, huserar i Stockholm, Sverige. ”Blue Collar Work Ethic” förmedlar precis den livsstil och synsätt som vi som företag och varumärke står för och valet att använda titelspåret till vår film var därför enkelt.

Vår nya film finns tillgänglig på vår hemsida, via vår YouTube kanal via nedan länk såväl som via våra sociala kanaler, där vi också kommer publicera flera korta versioner.

Anthony Mills nya skiva ”Blue Collar Work Ethic” finns nu att köpa i limiterad upplaga via vår hemsida www.depalmaworkwear.com.

• Bygg, fastighet

DePalma Workwear - med sina rötter i Kaliforniens garage kultur - designar, säljer och marknadsför professionella arbetskläder där image, varumärke och passion spelar lika stor roll som funktion.

Kollektionen består av arbetsbyxor, jackor, förkläden, skjortor och accessoarer där stil och inspiration hämtas från USA som sedan omarbetats med svenska arbetskläders funktion och kvalitet i fokus.

DePalma Workwear - För en ny generation hantverkare - oavsett om de arbetar utomhus, i garage eller i kök.