The Ordinary

Pressmeddelande   •   Mar 23, 2018 14:23 CET

The Ordinary från DECIEM

The Ordinary är en serie produkter som är under ständig utveckling och framtagna för att sätta fokus på prissättning och ärlig kommunikation i hudvård. För att kunna göra detta innehåller serien redan etablerade och effektiva kliniska teknologier. Varumärket skapades för att hylla integritet i sin mest ödmjuka och sanna form med ett löfte att vara banbrytande, inte i teknologierna de använder i serien, utan med sin ärlighet och integritet.

The Ordinary föddes för att inte låta befintliga teknologier få förkläs som innovationer.

Dermarome är Sveriges ledande hudvårdsleverantör inom hudvård och makeup. I vår produktportfölj arbetar vi med följande professionella, handplockade varumärken; bareMinerals,Elizabeth Arden PRO,ELEMIS, Löwengrip, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Hylamide, Buxom, Skinbetter science,Pharmaskincare,Avène och A-Derma. Med våra 29 år i branschen har vi en gedigen erfarenhet och arbetar progressivt för att skapa nya verktyg för kunskap och tillväxt. Vi vill tillsammans med våra partners på hudvårdssalonger, SPA, parfymerier, varuhus, e-tailers och apotek stå för ökad kunskap, kvalitet och service i vår bransch.

Dermarome arbetar tillsammans med ca 1 500 återförsäljare över hela landet, vi omsätter drygt 160 mkr och är 75 anställda. Dermarome ingår i Dermanordic, Nordens ledande leverantör inom professionell hudvård och makeup, i företagsgruppen ingår även Elisabethskolan, Sveriges första och äldsta internationellt godkända hudterapeutskola.

Kommentarer (0)

Kommentera