Motortorsdagarna förra året var välbesökta. Nu utökas det till 7 träffar under sommaren 2017.

Inbjudan till Pressmöte - Fjolårets succé med Motortorsdagar i Lidköping är tillbaka

Fjolårets succé med Motortorsdagar i Lidköping är tillbaka!
Precis som förra sommaren bjuder vi in motorentusiaster att mötas med sina fordon på Nya stadens torg i Lidköping. Vi utökar till 7 torsdagskvällar i sommar med premiär redan den 15 juni i samband med evenemanget "Sommar i sta´n".

Motorotorsdagar riktar sig till alla som är intresserad av veteran- och andra gamla fordon. Allt från bilar, motorcyklar och mopeder till bussar och andra fordon på hjul är välkomna att parkera på torget.
Evenemanget lockade både många utställare och åskådare 2016. Inför 2017 hoppas arrangörerna på ett minst lika stort gensvar och att fler upptäcker att Motortorsdagar på torget kan kombineras med Sommar i trädgår´n med stora artister i Stadsträdgården.

Välkomna till ett pressmöte där vi berättar mer!
På plats finns motorentusiasterna Thomas Kjellström och Anders Svensson, Tillväxt Lidköping & Destination Läckö-Kinnekulle AB.

Datum och tid: Fredagen 9 juni kl.10.30

Plats: Rådhuset, Nya stadens torg