Kickoff inför sommaren med Destination Läckö-Kinnekulle AB

Ikväll, 7 maj, hålls den årliga Kickoff som Destination Läckö-Kinnekulle AB anordnar inför sommaren. Denna kväll besöker vi Närebo som har gårdsbutik, hotell, restaurang och konferens. Här får Destinationsbolagets medlemsföretag i Götene och Lidköping information om vad som är på gång i området inför sommarsäsongen.

Kvällens program:

• Ett smakprov av Esplanadteaterns sommareteatern "Kärlek med förhinder".
  • Jim Josefsson, VD Destination Läckö-Kinnekulle AB, hälsar välkomna.
  • Anna Ohlin Ek, evenemangsutvecklare Destination Läckö-Kinnekulle AB, berättar om sommarens evenemang.
  • Camilla Andersson, turistbyråansvarig Destination Läckö-Kinnekulle AB, berättar om Info Points.
  • Cecilia Carlander berättar om Närebo och deras verksamhet.
  • Petra Kroon berättar om satsningen med Vänerslingan och fortsättningen av Retrovägen som kommer gå genom Lidköping och Götene.
  • För mer information:
    Jim Josefsson, VD Destination Läckö-Kinnekulle AB, jim@lackokinnekulle.se 0510-200 96