Nano uppträder på Södertäljegalan

Pressmeddelande   •   Okt 12, 2017 07:30 CEST

Pressbild Nano (Warner Music)

Södertäljes egen gala, Södertäljegalan, får extra stjärnglans i år när Nano gästar festen senare i höst.

– Vi tycker att det är jättekul att vi får Nano till Södertäljegalan i år och tror att han kommer att ge galan det där lilla extra, säger Robil Haidari projektledare för Södertäljegalan.

Södertäljegalan som går av stapeln den 17 november hålls för tredje året i rad och syftar till att ge ökad stolthet och samhörighet mellan Södertäljebor, företagare och föreningar. Förutom god mat och underhållning delas det även ut priser till Södertäljes företagare och föreningar. Bland annat utses Årets företagare, Årets Hållbarhetspris och Årets #täljekärlek under kvällen.

– Det här är årets glammigaste fest. Förutom Nano kommer danskollektivet JAM från Södertälje att underhålla gästerna tillsammans med gycklargruppen Brightside som bjuder på en fantastisk eldshow. Vi kommer också bjudas på orientaliska toner i underhållningen genom lokala artisten Alexandra. Detta här är en fest man inte vill missa, säger Robil Haidari.

Robil Haidari, projektledare Destination Södertälje, robil.haidari@sodertalje.se, 08-523 047 23