Biljettsläpp till sommarens EM!

Pressmeddelande   •   Feb 13, 2013 14:52 CET

Imorgon, torsdagen den 14 februari kl. 12, släpps biljetterna till sommarens stora fotbollshändelse: UEFA Dam-EM 2013 den 10–28 juli. I Kalmar kommer biljetterna att säljas på Kalmar FF:s kansli, Kalmar Biljettcentrum och Kalmar Turistbyrå.

På Kalmar Turistbyrå kommer biljettsläppet att uppmärksammas mellan kl. 11:45 och 14:00 på torsdag. Då bjuds de första besökarna på norsk korv, lompe, och de första tolv biljettköparna får varsin t-shirt. Det anordnas också en bollväggstävling, där besökarna kan träffa två spelare från IFK Kalmar. På plats på Kalmar Turistbyrå finns också Johan Persson, kommunstyrelsens ordförande i Kalmar kommun. Mellan kl. 13 och 14 kommer han att slå in paket, om det är någon som vill ge bort sina inhandlade biljetter i Alla hjärtans dag-present.

Håll även ögonen öppna under dagen, då det blir både sång och musik runtomkring i staden.