Succé för Kalmars första picknickbio

Pressmeddelande   •   Aug 23, 2013 11:17 CEST

Kalmarborna och även folk runt om i regionen har visat ett stort intresse för premiären av picknickbio på Kalmar Slott, som under fredagen har sålt slut.

- Det är fantastiskt kul att så många vill komma och uppleva bio på slottet, säger Therese Börjesson som är projektledare på Kalmar Slott. Vi ser fram emot en härlig och fullsatt kväll på slottet.

Kl 21:00 ikväll när mörkret faller över Kalmars vackra slott kommer över 300 besökare ha samlats med filtar, brassestolar och picknickkorgar för att avnjuta den klassiska filmen Notting Hill.

- Nästa vecka visar vi den romantiska filmen Shakespeare in Love, så de som inte får biljetter ikväll har fortfarande chans att besöka bion nästa fredag, berättar Therese.

För mer info kontakta
Therese Börjesson, projektledare,  0480-451495 Alt Mimmi Mannheimer, Slottschef, 0480-451493