Vi stärker upp med virtuella klassrum

Vi stärker upp med virtuella klassrum

Vi fortsätter med våra utbildningar och har stärkt upp med möjlighet för dig att delta på distans med samma känsla som om du vore på plats.

På våra utbildningar kan du delta på distans med samma känsla som de som är på plats. Vi har lokaler som är utrustade med kameror, mikrofoner, skärmar och högtalare för att kunna användas som digitalt klassrum. Du kan delta i diskussioner, workshops och gruppövningar precis som om du vore i rummet.

Kompetensutvecklingen inom digitalisering kan bli viktigare än någonsin. Se alla våra utbildningar här.

Hyr våra virtuella klassrum

Är du intresserad av att hyra virtuella klassrum på vår konferensanläggning? Nu är F7 igång och kan hjälpa er med att erbjuda utbildningar, möten och konferenser online, med eller utan deltagare i klassrummet. Upplägget kan anpassas helt efter efter behov och önskemål.

F7 möten & konferens är våra egna lokaler och de flesta av våra utbildningar och aktiviteter genomförs här. Lokalerna ligger centralt belägna på Kungsholmen i Stockholm, 5-10 minuters promenad från Centralstationen. Vill ni hyra virtuella klassrum, konferenslokal eller mötesrum utrustade med teknik med möjlighet för deltagande på distans? Då är du välkommen att maila till info@flemingsju.se eller ringa 08-510 638 80.

Taggar

Exempel på utbildningsområden är affärsutveckling, IT-governance, programledning, projektledning, agila modeller och metoder, processorientering, informationsmodellering, informationssäkerhet, kravanalys, upphandling, test och förvaltning

Varje år genomför DF Kompetens cirka 150 utbildningsaktiviteter med över 3.500 deltagare. Bolaget omsätter cirka 50 miljoner kronor per år och räknas som en av de största inom marknadssegmentet. Dataföreningen Kompetens (DF Kompetens AB) är ett dotterbolag till Dataföreningen, en oberoende intresseorganisation för IT-verksamma.