YOU by Dialect fortsätter med unika samarbeten inom mode

Pressmeddelande   •   Nov 11, 2011 09:20 CET

YOU by Dialect fortsätter på den inslagna vägen att bjuda in till branschöverskridande samarbeten, vilket skiljer butikskedjan från konkurrenter. Höstens samarbetspartners är modeföretaget L’ecole National och audioföretaget Monster Cable.

-         Hos YOU by Dialect går mode, design och teknik hand i hand, så att hitta spännande företag att samarbeta med som hjälper oss att hålla vårt erbjudande skarpt är jätteviktigt, säger YOU by Dialects vd Jojje Måbrant.

Den 25 november arrangerar YOU by Dialect en after work i samarbete med Monster Beats by Dr Dre och den 30 november kommer L’ecole National att visa sin vårkollektion under ett modemingel i butiken. Båda aktiviteterna äger rum i YOU by Dialect-butiken på Kungsgatan.

För mer information:

Jojje Måbrant, vd YOU by Dialect
Telefon: 0706-229914, e-post: Jojje.Mabrant@dialect.se

Victoria Jonsson, informationschef Dialect
Telefon: 0702-66 87 26, e-post: victoria.jonsson@dialect.se

YOU by Dialect guidar dig till de allra senaste produkterna och tjänsterna inom it och telefoni. Vi är en lekfull butikskedja för den urbana kunden. I direkt anslutning till alla YOU by Dialect-butikerna finns också ett Dialect Företagscenter. YOU by Dialect ägs av Dialect som är en rikstäckande kedja som levererar it- och telekommunikation till företag. Dialect omsätter drygt en miljard kronor varje år och har 650 anställda. Läs mer på www.you.dialect.se och www.dialect.se.