Digilär lanserar nya läromedel

Vid skolstarten i augusti lanserar Digilär ett stort antal nya läromedel och flera helt nya ämnen. Goda nyheter, inte minst för våra paketkunder! Här kan du läsa om alla nyheter på Digilär.se.

Nyheter för årskurs 7-9

Nyheter för gymnasiet

För nyanlända ungdomar

Dessutom lanserar Digilär ett helt digitalt övningsmaterial till svenska för nybörjare i augusti 2016.

Läs mer om hela vårt läromedelsutbud

Prova en demo gratis

Redan nu finns demoversioner av våra nya läromedel som du kan testa helt kostnadsfritt. I demon finns startsidan för varje läromedel klar och du kan prova på minst ett arbetsområde per ämne. Allt du behöver göra är att skaffa ett testkonto för att få gratis tillgång till materialet under 14 dagar.

Skaffa ett gratis testkonto

• läromedel

Digilär vill vara en föregångare inom digitala läromedel. Vi vill utveckla läromedel som tar tillvara teknikens alla pedagogiska möjligheter. Vi vet att läraren är allra viktigast när det gäller att ge eleverna kunskaper. Vi vet också att förutsättningarna för att lyckas beror på vilka läromedel som finns. Vi vill ge varje lärare bästa tänkbara stöd i detta arbete.

Prova gratis i 14 dagar med ett testkonto