Galleria DOMINO stärker butiksutbudet i Norrköping City

Pressmeddelande  •  2011-08-12 14:58 CEST

Det är mindre än ett år sedan Diligentia förvärvade fastigheten Johannes 21, där Galleria DOMINO med över 30 butikshyresgäster och drygt 15 kontorshyresgäster finns. I samband med övertagandet togs avgiften bort på kundtoaletterna, trevliga sittgrupper som erbjuder en stunds vila har skapats på ett flertal ställen i gallerian och musik flödar nu i högtalarna. I DOMINO händer det även mycket den närmsta framtiden. Det byggs om för nya butiker och även nya kundtoaletter kommer att
byggas. DOMINO är inte bara generöst i utbud av butiker utan även i erbjudanden till kunder och satsar på nya kommunikationskanaler. Se gärna vår hemsida www.galleriadomino.se eller följ DOMINO på facebook.

De nya verksamheterna i DOMINO är:

Naturkompaniet
Redan den 2 september öppnar Naturkompaniet en butik på 458 kvm i Domino, granne med Akademibokhandeln. Naturkompaniet erbjuder en butik med ett fullsortiment av utrustning för alla friluftsintresserade i och kring Norrköping. www.naturkompaniet.se

Sandströms
I slutet av september öppnar Sandströms som med sin butik på drygt 400 kvm blir granne med Kjell & Company. Sandström erbjuder mode till män och kvinnor mitt i livet.
www.sandstroms.nu

Fitness 24 Seven
25 september öppnar i DOMINO ett dygnetruntöppet gym I bästa cityläge, med entré från Prästgatan. www.fitness24seven.se

Burger King, Tasty Thai och Taco Bar
Tre nya restauranger öppnar I DOMINO efter årsskiftet. Med entré från Prästgatan samt från Galleria DOMINO kommer restaurangutbudet att förstärkas i city under såväl dag som kvällstid.
www.burgerking.se
www.tastythai.com
www.tacobar.se

Utvecklingen pågår ständigt, varmt välkomna till DOMINO i Norrköping City!

För mer information kontakta:
Håkan Larsson, Centrumchef Galleria DOMINO
hakan.larsson@diligentia.se, 011-28 61 31

35 000 människor arbetar i kontor där vi står för värdskapet. 1 300 000 unika kunder besöker de köpcentrum vi driver. 6 000 personer arbetar dessutom där. 20 000 människor bor i våra lägenheter. 1 200 000 försäkringstagare i Skandia Liv tillförs den avkastning vi ger. För att vara ett fastighetsbolag med 150 anställda påverkar vi många människor. Vårt viktiga uppdrag är att göra mer än var fjärde svensk nöjd. Eller ännu hellre: nöjdare.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom