Djurönäset vann Ametisten "Bästa hemsida i mötesbranschen"

Vinnare av Årets Ametist 2016 – "Bästa hemsida i mötesbranschen" - är Djurönäset!

För andra gången vinner Djurönäset "Bästa hemsida i mötesbranschen". Stolta vinnare på scenen, som tar emot den tunga Ametist-stenen från Informus, är Anders Wahlsten, Pia af Rolén, Carola Berg och Annika Lindgren. Priset delades ut på den stora "Möten & Events"-mässan i Kista på onsdagskvällen den 24 februari

JURYNS MOTIVERING: Det är inte lätt att kombinera känslor med hårda fakta. Här samsas tydlig information med en tydlig personlighet – från det övergripande, ner i minsta detalj. Det är välbalanserat, smakligt och lättnavigerat. Engagemanget känns. Man vill åka dit.

Stort tack säger Djurönäset också till Jajja group (Eurovator) för fint samarbete med den vinnande hemsidan.