Drivhusets metod LOOPA lanseras nu även i Finland!

Anna Sjödin från Drivhuset Stockholm och Lotta Lehikoinen från Drivhuset Göteborg arbetar just nu med yrkeshögskolan Novia i Åbo. Personalen på yrkeshögskolan vill lära sig Drivhusets metodik LOOPA och hur vi arbetar för att utveckla entreprenörer. Deltagarna arbetar med LOOPA för att innovera nya idéer för att skapa utbildningsutveckling och integrera entreprenörskap.

Deltagarna låter hälsa att stämningen i gruppen är ivrig och god!

VD för Drivhuset Sverige, Anna-Carin Sandberg Jödahl, berättar att intresse för Drivhusets metod LOOPA har visats från flera av våra grannländer i dagsläget.

Boken "Loopa - affärsutveckling för entreprenörer" kommer även ut i en engelsk översättning till hösten.

Hyvä Suomi!

• drivhuset göteborg
  • drivhuset stockholm
  • drivhuset sverige