Håll ögonen på europas mest prisbelönta gintillverkare

Hernö Gin, med säte i den lilla byn Dala, strax utanför Härnösand i Ångermanland, är inte bara Sveriges första och världens nordligaste ginbränneri utan också Europas mest prisbelönta gintillverkare. Duplicera är Hernö Gins helhetsleverantör för reklam, marknadsföring och produktpaketering. Produktfamiljen har stadigt växt och snart kan vi presentera en färgstark parad från Hernö Gin.

Duplicera arbetar kontinuerligt med paketeringen av Hernö Gins samtliga produkter. Första uppdraget var lanseringen av Hernö Blackcurrant inför julen 2013, som blev en jättesuccé. Vid relanseringen inför julen 2014 sålde den slut på 53 sekunder hos Systembolaget. Sedan dess har vi också arbetat med paketeringen av de rikligt prisbelönta produkterna Hernö Gin och Hernö Navy Strength Gin. Under 2014 har vi designat etiketten till det färskaste tillskottet i produktfamiljen, Hernö Old Tom Gin. Även detta en väl mottagen produkt som fått mycket beröm både i Sverige och i Europa, både för utseende och smak. Vi har även producerat Hernö Gins hemsida och en presentationsfilm, där ni kan se och läsa mer om både företaget och deras prisbelönta produkter.

Just nu jobbar vi med flera spännande projekt kring Hernö Gin och väldigt snart kan vi presentera ett färgstarkt gäng nyheter från Hernö Gin.