Drömmig och romantisk vårinspiration

Pressmeddelande   •   Jan 11, 2017 07:15 CET

361-02 Malin. Finns i fyra typiskt skandinaviska kulörer och passar de flesta rummen i ditt hem.

Behovet av att ta in naturen i våra hem är större än någonsin och naturen har något att erbjuda de allra flesta. Tapeten Malin flörtar med det klassiska romantiska uttrycket med dess sirliga och skandinaviska form. Tapeten ger rummet en lugn och fridfull atmosfär med känsla av barndomssomrar och sommarängar. Malin finns i flera kraftfulla och harmoniska färger. Låt ditt hem Spira!

Spira innehåller tidlösa bladverk och slingor, livliga blomsterängar och geometriska former. Kollektionen består av 37 mönstrade tapeter totalt och 7 enfärgade tapeter som tillsammans bjuder in till nya färgkombinationer. Allt för att du ska hitta något som inspirerar dig till att ta in naturen i hemmet!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Högupplösta bilder för nedladdning

Vi har en bildbank på vår hemsida där du enkelt och snabbt kan ladda ner högupplösta mönster- och miljöbilder på våra mest omtyckta kollektioner. För dessa bilder besök durosweden.se/press och gå in på bildarkiv och välj bland våra kollektioner.

Duro i sociala medier

Duro har formgivit och tillverkat skandinaviska tapeter i över 85 år. Det finns med andra ord en hel del att berätta och visa. Välkommen in i vår fantastiska värld av tapeter!

Följ oss på Instagram, Pinterest och Facebook under namnet durosweden
instagram.com/durosweden
pinterest.com/durosweden
facebook.com/durosweden

Duro Sweden AB
Skandinavisk tapetdesign

Duro grundades 1930 med målsättningen att tillverka slitstarka och tåliga tapeter av hög kvalitet. Därför fick företaget och tapeterna namnet Duro, som betyder stark och varaktig. I nära dialog med kunderna vill vi utveckla och tillverka miljövänliga tapeter. Detta skall ske i en effektiv verksamhet med höga krav på produktens kvalitet och vår service till kunderna.

Kommentarer (0)