Erik Lewin talade på Säkerhet. Foto: Matt Robinson

Två lyckade dagar i Malmö för säkerhetsbranschen

Mässan Säkerhet blev en stor framgång när den arrangerades på Malmömässan tillsammans med Fastighetsmässan 26–27 februari. Mötesplatsen samlade över 180 utställare och fler än 4000 besökare under två intensiva dagar. Mer än 40 % av hallytan inför nästa upplaga av mässan 2022 bokades upp redan under mässdagarna – ett kvitto på en lyckad mässa!

Så här säger några av årets utställare:

”Det har varit en bra mässa, vi har träffat rätt besökare som är eventuella samarbetspartners och nya kunder.” Monika Sjöbeck, Sydsec bevakning

”Bra mässa, det har varit en blandad mix av besökare, och vi har fått bra leads att jobba vidare med.” Axel Hallgren, Topsafe

Fullsatta scener med ett brett program

På de tre scenerna kunde man lyssna till ett brett program med branschexperter och inspiratörer. Magnus Ranstorp, Erik Lewin, Stefan Sinteus m fl drog fullsatta åhörarrader. Dessutom debatterades flertalet aktuella ämnen, bl a Möjligheter med framtidens kameror, Privata bolag kompletterar Polisen och Framtidens säkerhetsbransch. Under mässans gång genomfördes flera fördjupade halvdagsutbildningar, workshops och nätverksträffar för branschen.

För ytterligare information kontakta projektledare:
Maria Perneros Geterud

maria.geterud@easyfairs.com

Ämnen

Easyfairs arrangerar idag 220 mässor i 17 länder (Algeriet, Belgien, Danmark, Finland, Frankrike, Förenade Arabemiraten, Kina, Nederländerna, Norge, Portugal, Schweiz, Singapore, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland och USA). Easyfairs driver dessutom 10 mässanläggningar i Belgien, Nederländerna och Sverige (Antwerpen, Gent, Nekkerhal – Mechelen, Namur, Gorinchem, Hardenberg, Venray, Göteborg, Malmö och Stockholm).

Koncernen har drygt 750 anställda och omsatte under verksamhetsåret 2018–2019 drygt 171 miljoner euro.

Besök vår webbplats för mer information: www.easyfairs.com