Culture Casbah skapar trygghet i framtida Rosengård

Den 24-25 januari samlas Sydsveriges fastighetselit på Malmömässan.

Bland talarna finns bostadsministern Peter Eriksson som pratar om ”Regeringens politik för smartare bostäder”. Går det att bygga en stad hel? Detta diskuterar Petra Sörling VD på Rosengård Fastighets AB och Mats O Nilsson Förvaltningschef på MKB om deras projekt Culture Casbah. En nyhet på mässgolvet är det nya ”Park & Grönområdet”, där utställarna visar det senaste inom utemiljö, park- och markanläggning.

För tredje gången samlas Sydsveriges fastighetselit på Malmömässan för att nätverka, kompetensutvecklas och göra affärer. Under två intensiva dagar möter du 300 högaktuella utställare, 55 talare och – ja i stort sett hela branschen inom el, drift, förvaltning, underhåll, energi, miljö, skydd och säkerhet. En mötesplats med tre mässor som går parallellt - Fastighetsmässan, Elmässan och Skydd & Säkerhet. På mässans fyra scener får besökarna möjlighet att träffa branschexperter.
Allt helt kostnadsfritt.

För mer information och seminarieprogram besök hemsidan
www.Fastighetsmassansyd.se

För information och ackreditering kontakta projektledare:
Petra Wohner, tel: 031-89 93 41, email: petra.wohner@easyfairs.com

Om Artexis Easyfairs
I linje med sin mission ”Visit the future” gör Artexis Easyfairs det möjligt för intressenter att besöka framtiden genom att skapa spännande mötesplatser som uppfyller deras behov och presenterar lösningar i bästa tänkbara format.

Easyfairs arrangerar idag 200 mässor i 19 länder (Algeriet, Belgien, Danmark, Förenade Arabemiraten, Finland, Frankrike, Kanada, Nederländerna, Norge, Portugal, Ryssland, Schweiz, Singapore, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland, USA och Österrike,).

Artexis driver elva mässanläggningar i Benelux-länderna, Tyskland och Norden (Gent, Antwerpen, två anläggningar i Namur, Mechelen-Bryssel Nord, Mons, Hardenberg, Gorinchem, Venray, Kistamässan i Stockholm och Malmömässan i Malmö).

Under räkenskapsåret 2016–2017 sysselsätter koncernen över 700 personer och beräknas omsätta 167 miljoner Euro.

För mer information, besök vår hemsida www.easyfairs.com