Max Amordeluso, lead evangelist Amazon - Anna Martinkari, Head of Omnichannel TELIA

Ta genvägen till framtidens handel

Den 18 – 19 april slår Kistamässan upp portarna för Ecommerce + Shop Tech. Med ett imponerande talarprogram som innehåller över 80 seminariepunkter kan du som besökare se allt ifrån Amazons talare Max Amordeluso till tunga paneldebatter med fokus på branschens utmaningar och möjligheter.

Fler än 100 utställare finns på plats för att visa upp det senaste inom branschen. En bransch där ständig utveckling är en grundsten för att hålla sig konkurrenskraftig på marknaden. Dagens digitalisering har gjort handelsbranschen allt mer komplex och innovativa lösningar har blivit ett måste i allt från marknadsföring och betalning till leveranser och IT-system. Vi står alla inför utmaningar – Ecommerce + Shop Tech är mässan som samlar lösning, inspiration och innovation på en och samma plats för att ge dig och ditt företag rätt verktyg inför framtiden. Vi ger dig genvägen till framtidens handel.

Fem höjdpunkter på mässan

• Max Amordeluso, lead evangelist Amazon. Berättar om hur Amazons röststyrning Alexa revolutionerar världen och förändrar konsumentbeteendet.
  • Göran Adlén är den en välkänd trendspanare som ifrågasätter varför det analoga är det nya digitala och varför ska vi sluta prata om handel och e-handel?
  • Anna Martinkari, Head of Omnichannel TELIA. Lär dig vikten av en Omnichannel – det finns inga ursäkter för att inte vara bra år 2018!
  • Thomas Erikson är författaren bakom succéboken ”Omgiven av idioter” som snabbt lär dig läsa av människor, öka din självinsikt och minska din huvudvärk.
  • Paneldebatten Innovativa betalningslösningar med representanter från Swish, Bambora, Payex, Dibs och Klarna diskuterar utmaningar och möjligheter med framtidens betalningslösningar.

För mer information besök www.ecommerceshoptech.se eller kontakta:
Emelie Törn, projektledare, 031-89 93 55, emelie.torn@easyfairs.com

Om Ecommerce + Shop Tech

Ecommerce + Shop Tech är Nordens största mötesplats för digital och fysisk handel. Mässan är ett heltäckande event där du upptäcker det senaste inom bl.a. Seamless Shopping, Digital Store, Big Data, Mobile Payment, Omnichannel, Blockchain, Robotics in Retail, Artificial Intelligence. Ecommerce + Shop Tech erbjuder över 100 utställare, 3 scener, konferenser & workshops, frukostseminare, branschmingel m.m.

Var? Kistamässan, Stockholm.
När? Onsdag den 18 april och torsdag den 19 april.
Hur? Mässan är kostnadsfri för besökare men du behöver registrera dig på ecommerceshoptech.se

Ämnen

Easyfairs arrangerar idag 220 mässor i 17 länder (Algeriet, Belgien, Danmark, Finland, Frankrike, Förenade Arabemiraten, Kina, Nederländerna, Norge, Portugal, Schweiz, Singapore, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland och USA). Easyfairs driver dessutom 10 mässanläggningar i Belgien, Nederländerna och Sverige (Antwerpen, Gent, Nekkerhal – Mechelen, Namur, Gorinchem, Hardenberg, Venray, Göteborg, Malmö och Stockholm).Koncernen har drygt 750 anställda och omsatte under verksamhetsåret 2018–2019 drygt 171 miljoner euro.Besök vår webbplats för mer information: www.easyfairs.com