Arbeta utomhus hela vintern med nya Ebeco Multimat

Förbered dig för vintern! När kylan kommer kan det både bli obekvämt och riskfyllt att arbeta utomhus med hårda och hala underlag. Nya Ebeco Multimat är en 1,2 x 0,75 m stor gummimatta med värme i och är gjord för dig som arbetar utomhus under vinterhalvåret. Mattan håller dig varm och din arbetsplats snöfri så att du kan arbeta effektivt och säkert.

Mattan är smidig att hantera och kan enkelt flyttas runt, det enda som behövs är ett vanligt eluttag. Den kan till exempel användas för uppvärmning på byggarbetsplatser, sågverk, på kalla arbetsplatser i ouppvärmda lagerlokaler och vid utomhusevenemang. När mattan inte används rullas den enkelt ihop och kan förvaras utan att ta onödig plats.

Multimat är tillverkat i vulkaniserat gummi och är robust och tål både tyngd och oaktsam behandling för att klara av de förhållande som råder på byggarbetsplatser. Med IP67-klassning kan du vara säker på att den håller för de tuffaste förutsättningarna.

• energieffektiv

På Ebeco har vi jobbat med värmelösningar sedan Ebbe Larsson grundade bolaget i slutet av sjuttiotalet. Genom tiderna har vi presenterat en rad innovationer som kommit att forma marknaden för värmekabel. Idag är vi ett familjeföretag som har marknadens mest kompletta sortiment av golvvärme, och värmelösningar inom fyra olika områden: inomhus, utomhus, byggnation och industrin. Med dessa kan vi råda bot på många kalla problem, allt från frostskydd av sommarstugor till effektiva system för processindustri. Värme är den röda tråden.