Den nya golvvärmekatalogen är här

Nu finns den nya versionen av Ebecos Golvvärmekatalog ute. Den är en perfekt hjälp för alla som funderar att installera golvvärme hemma eller vill lära sig mer om hur moderna golvvärmesystem funkar.

Den 28-sidiga katalogen presenterar hela det breda golvvärmesortimentet, inklusive en guide som gör det enklare att välja rätt system utifrån sina förutsättningar. Många av Ebecos golvvärmesystem är märkta med Energy Saver-symbolen, vilket betyder att de är extra bra val för den som vill snåla med energin och samtidigt kunna njuta av den sköna känslan golvvärme ger. Katalogen förklarar hur Energy Saver-produkterna fungerar och ger energispartips.

En stor del av katalogen innehåller information om golvvärme i allmänhet, allt från hur tekniken funkar till handfasta råd inför planeringen. Man får också besöka familjen Rahm som berättar om sina erfarenheter från golvvärmeinstallationen.

Katalogen kan hämtas hos närmaste återförsäljare eller beställas på ebeco.se, där den också finns i digital form.

AD, copy och foto: Inhouse Ebeco marknadsavdelning

• Göteborg