Lättare att välja rätt golvvärme när Ebeco lanserar Golvvärmeguiden.

Det är inte alltid enkelt att veta vilken golvvärmelösning som passar bäst när man planerar att göra om hemma. På ebeco.se finns därför nu ett smart verktyg som hjälper till att välja rätt golvvärme till hemmet, Golvvärmeguiden.

Genom att svara på ett antal frågor om rumstyp, storlek och andra förutsättningar får man svar på vilken golvvärmelösning som passar bäst, och en lista med artikelnummer som man kan ta med till sin återförsäljare. Det finns också möjlighet att hitta sin närmsta butik eller elinstallatör i Ebecos återförsäljarregister.

Golvvärmeguiden är webbaserad och har en responsiv design som anpassar sig till olika skärmstorlekar. Den funkar alltså lika bra i mobilen och surfplattan som på dator, utan att vara en traditionell app.