Focus™  Ez
Focus™ Ez

Time to focus på visuell akustik

Det första intrycket man får när man går in i ett rum är det visuella. Med utgångspunkt från svensk designtradition erbjuder Ecophon Focus™ en mängd olika möjligheter vad gäller kulörer, kanter, absorbentstorlekar, bärverk och belysning. Med Focus är det enkelt att skapa ett unikt uttryck som harmonierar med övrig inredning.

En helt ny kant med unik design

Ecophon Focus™ Ez, är den nya unika sågtandskanten, inspirerad av arkitekter och utvecklad av Ecophon. En helt ny design och kant för att kunna skapa ett nytt och annorlunda utseende på undertaket, där krav ställs på bra akustik och taluppfattbarhet. Ecophon Focus Ez har ett synligt bärverk och en diagonal kantdesign som skapar ett helt nytt designutseende på undertaket.

Ecophon Focus™ - familjen får 16 nya standardkulörer

Vi förbättrar Focus-familjen med ett utbud av naturliga och attraktiva kulöralternativ. Akutex™ FT-kulörerna är enkla att använda vid design, eftersom de har valts specifikt för att omfatta alla familjer i NCS-färgsystemet.

Läs mer om Ecophon Focus™ Ez och de nya standardkulörerna på Akutex™ FT