Svensktillverkad möbelserie på mässa

Den 11-12 januari är det för första gången dags för Lounge Event i Stockholm Waterfront Congress Centre. Mässan som vänder sig till beslutsfattare på hotell och konferensanläggningar. Bland det som kommer att visas finns Crescendo System som designas och tillverkas av Edvardssons i Bredbyn AB.

Möbelserien består av både stolar, soffor och bord mm. Den röda tråden genom hela systemet är kvalitet och funktion. Det kan tyckas att en stol är väl en stol och det kan inte finnas så många finesser med en sån, men då har man inte sett Crescendo Systems stolar. De är extremt starka och har en mängd klurigheter som gör att stolarna fungerar fantastiskt bra, år ut och år in..... Serien består ju även av bord som går att förändra i oändlighet, allt för att tillfredsställa olika behov vid olika tillfällen, beroende på hur man vill nyttja borden; hur stora sällskap, hur vill man sitta, - långbord eller runt. Crescendo System kan lösa önskemålen.

Är du intresserad av detta, kom och besök oss på mässan.

Ann Strandberg

Svenna Strandberg