​I topp fyra år i rad

Pressmeddelande   •   Jan 29, 2018 16:59 CET

Edward & Partners mäklare Ramin Jahangiri på förstaplats för fjärde året i rad.

För fjärde året i rad hamnar mäklaren Ramin Jahangiri på förstaplats när Hittamäklare.se publicerar sin årliga statistik över högst publicerat värde på bostäder i Sundbyberg.
– Det är häftigt nu när jag tänker på det. Det är så mycket passion och hårt arbete som ligger bakom det här, säger Ramin Jahangiri.

Är det fortfarande Sundbyberg som gäller?
– Alltid. Jag har varit med och byggt Sundbyberg och bidragit till nivåerna som Sundbyberg befinner sig på just nu. Ibland hör jag folk prata om att det har blivit för dyrt, men uppsidan är att kommunen som helhet har blivit mycket mer tilltalande både för privatpersoner och företag, berättar Ramin.

Hur många lägenheter har du sålt i Sundbyberg?
– Nästan 600 stycken.

Det är många…
– Och fler kommer det att bli, ler Ramin.

När Ramin började som mäklare 2013 satte han upp målet att Sundbyberg ska ligga på samma prisnivå som Karlaplan 2023. Ett högt uppsatt mål som går i linje med hela Ramins sätt att arbeta som mäklare.
– Vi ska dit. Prisbilden som är nu lockar till sig folk som tidigare har bott i innerstan och Sundbyberg fortsätter bara växa och växa.

Vad är det som gör Sundbyberg så speciellt?
– Jag skulle vilja säga att det är en av få platser i det här landet och i det stressiga klimatet som vi lever i där gemenskapen fortfarande består och man har tid för varandra. Kommunen bidrar och är involverad, du har den årliga kräftskivan, nationaldagsfirandet på Golfängarna och julmarknaden för att nämna några grejer. Det finns dessutom alla tänkbara kommunikationer, vad mer behöver du?

Sedan en vecka tillbaka är Ramin åter igen stationerad i Sundbyberg i det nyöppnade kontoret på Tulegatan.
– Jag har varit borta i 1,5 år och nu känns det otroligt roligt att vara tillbaka igen, avslutar Ramin.

Vi på Edward & Partners har som målsättning att alltid göra mer för dig som kund än vad du får hos andra mäklare. Med ett genuint engagemang och stor drivkraft för att göra bästa möjliga bostadsförsäljningar har vi sedan starten 2008 förmedlat tusentals bostäder i Stockholms innerstad.

Kommentarer (0)