Joe Maatouk i topp för andra året i följd

Pressmeddelande   •   Jan 23, 2018 15:12 CET

Joe Maatouk var en av de mäklarna som publicerade flest bostäder i Solna 2017.

Hittmäklare.se publicerar varje år en topplista över de mäklare som har publicerat flest bostadsannonser i olika områden i Stockholm. När vi nu lämnat 2017 bakom oss så är Edward & Partners mäklare Joe Maatouk i toppen i Solna precis som han var under 2016.
- Det känns såklart väldigt bra. Efter ett helt år fullt med slit så känns det roligt att få det svart på vitt. Det blir som ett kvitto på att man har haft ytterligare ett år där man uppnått sina ambitioner, säger Joe.

23-åringen slår aldrig av på tempot och under 2017 gick Joe på 422 möten och att hela tiden jaga nya intag är en del av framgångsreceptet.
- Jag har, sen min första dag som mäklare, alltid sett till att upprätthålla en hög aktivitetet och ett starkt fokus. Många som kommer upp i omsättning tenderar att trappa ner på sin aktivitet men det har aldrig varit ett alternativ för mig, berättar Joe.

Varför tror du att folk väljer dig som mäklare?
- Många affärer kommer från rekommendationer och det är för att jag träffar väldigt mycket människor på visningar där jag alltid gör mitt yttersta. Och varje affär jag gör måste bli 110% och jag tar aldrig på mig ett uppdrag om jag känner att jag inte har tid att göra allt för mina säljare, ler Joe.

Den här veckan går också flytten till det nya kontoret i Solna/Sundbyberg. Något som alltid varit en dröm för Joe.
- Det känns helt fantastiskt att få öppna upp portarna till kontoret och välkomna alla mina klienter dit. Jag följer deras resa och nu får de följa min och att dessutom ge dem den här närheten känns väldigt bra, avslutar Joe.

Det nya kontoret är beläget på Tulegatan 16 och Joe hälsar alla varmt välkomna.

Vi på Edward & Partners har som målsättning att alltid göra mer för dig som kund än vad du får hos andra mäklare. Med ett genuint engagemang och stor drivkraft för att göra bästa möjliga bostadsförsäljningar har vi sedan starten 2008 förmedlat tusentals bostäder i Stockholms innerstad.

Kommentarer (0)