eGain kan nu erbjuda e-faktura!

Nyhet   •   Feb 15, 2013 15:10 CET

Flera av våra kunder har efterfrågat e-faktura och vi är väldigt glada att kunna tillgodose dessa önskemål, som dessutom ligger helt i linje med vår strävan att minska klimatpåverkan, både hos oss och hos våra kunder.

Tjänsten e-faktura bidrar till:

• Minskad klimatpåverkan
  • Effektivare fakturahantering
  • Minskade kostnader och mindre tidsåtgång
  • Minimerad risk för fel
  • Ökad kontroll och säkerhet

Vi kommer även fortsättningsvis att erbjuda vanlig pappersfaktura eller pdf-faktura, men vi vill uppmana våra kunder att se över möjligheten att kunna ta emot e-faktura så att vi alla gör vad vi kan för miljön. Att komma igång är enkelt och tar inte mycket tid. De allra flesta ekonomisystem är redan förberedda för att ta emot e-fakturor.

eGain har anlitat InExchange som leverantör av tjänsten e-faktura. Om ni vill kunna ta emot och/eller skicka e-faktura rekommenderar vi att ni kontaktar InExchange på 0500-44 63 60 eller på info@inexchange.se för att ta reda på hur ni kan komma igång med tjänsten.

Om ni redan nu har möjlighet att ta emot e-fakturor via InExchange eller någon annan leverantör av samma tjänst, och vill ansluta e-faktura till eGain, eller om ni har frågor om e-faktura, vänligen kontakta vår ekonomichef Simon Dahl på telefon +46 300 430 074 eller e-post sd@egain.se.

Vänliga hälsningar från oss på eGain