Eigenbrodt ställer ut på Underhållsmässan i Göteborg

I mars är det äntligen dags för Underhållsmässan i Göteborg och Eigenbrodt finns självklart på plats under hela mässan. Du är varmt välkommen att besöka oss!

Vi kommer att visa upp det senaste inom våra produktsegment Filter och Hydraulik. I vår monter kommer du finna allt från sensorer till mätinstrument och filter. Missa inte vår spännande nyhet från Tan Delta, som gör att du kan mäta och övervaka oljans tillstånd i realtid.

Så kom till monter B09:12 och träffa våra kunniga experter. De kan svara på alla frågor om våra produkter och hur vi skulle kunna hjälpa just er.

Som vanligt bjuder vi på mässans godaste kaffe och exklusiv choklad.

Monter: B09:12
Plats: Svenska Mässan, Göteborg
Datum: 8-11 mars 2016
Vi samutställer med: AxFlowNomo Kullager

Eigenbrodt är en leverantör av högkvalitativa industrikomponenter, service och kunnande inom produktkategorierna:

• Gasfjädrar
  • Filter & Filtrering
  • Hydraulik
  • Inbyggnadskomponenter
  • Lim & Coatings

Vi riktar oss till nordisk tillverkningsindustri inom Marin, Off Highway samt Industri.

Kontakta oss idag för att få reda på hur vi kan hjälpa Dig!

Axel Johnson International marknadsför och distribuerar produkter och kundanpassade lösningar till industriella kunder samt till lokala distributörer och återförsäljare. Verksamheten bedrivs i fem affärsområden: AxLoad, AxDrive, AxIndustries, AxFlow och AxImage. Koncernen omsätter cirka 6 miljarder SEK på årsbasis och finns i ett 20-tal länder i Europa. För mer info: www.axinter.se.