Vi söker en ny medarbetare till vårt support team

Är du serviceminded med säljfokus?

Eigenbrodt AB säljer högkvalitativa produkter lösningar till en bred kundbas inom bland annat möbelutveckling, gruvindustri, rehab och medicinteknik. Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och tillsammans säkerställer vi att det vi levererar håller världsklass hela vägen. För oss är kvalitet, engagemang och hållbarhet mycket viktiga ingredienser i vårt erbjudande. Vår uppgift är att se till att vi ökar våra kunders konkurrenskraft i alla lägen. Vi är med från idé till färdig produkt och stöttar våra kunders absoluta framgång.

Vi behöver förstärka vårt support team med ytterligare en medarbetare, en mångfacetterad roll med många olika kontakter och utmaningar för rätt person.

Här kan du läsa mer och söka tjänsten

Eigenbrodt AB är en del av Axel Johnson International, en privatägd svensk industrigrupp som består av mer än 90 bolag i 25 länder, med en omsättning på 750 miljoner EUR. Axel Johnson International präglas av ett aktivt, långsiktigt ägarskap med ambition att främja förnyelse och skapa tillväxt. Fokus ligger på företag verksamma inom strategiskt utvalda nischmarknader som erbjuder tekniska komponenter och lösningar till industriella processer. Idag har koncernen fyra affärsområden: Lifting Solutions, Transport Solutions, Fluid Handling Solutions och Industrial Solutions. www.axinter.com