​Ett fantastiskt roligt utvecklingsarbete

Att utveckla en webb och ständigt förbättra den så att du som besökare snabbt hittar vad du söker är en av de roligaste arbetsuppgifterna jag har. På vår nya webb har vi fokuserat på att skapa en enkel navigation med nya funktioner som ger dig bra service. Jag hoppas också att du som besökare ska få veta något nytt om oss som du inte visste förut.

Webbar idag består av många stora bilder, vilket är extra roligt för oss som har så mycket att visa upp. Det är allt ifrån detaljer i köksinredning till innergårdar och stadsdelars utformning. Eftersom det finns så många äldre hus som byggdes av Einar Mattsson själv, så är det också roligt att få visa hur de renoveras omsorgsfullt med känsla för tiden och detaljerna.

Einar Mattsson själv var alltid omtänksam och såg oss alla som jobbade för bolaget. Han brydde sig om människorna, husen och staden. Det hoppas vi att du som besöker vår webbplats också ska känna. Både du som bor i ett av våra hus och du som söker en bostad hos oss.

Välkommen att besöka einarmattsson.se!

Erika Norell
Webbredaktör