Einar Mattsson letar efter #sverigesbästagranne

– Bostadsrättsföreningen Klockarbacken kommer erbjuda välplanerade, yteffektiva lägenheter i Huddinge centrum, bara 15 minuter från Stockholm city. Lägenheten du har möjlighet att vinna i och med tävlingen #sverigesbästagranne ligger dessutom längst upp i ena huset med fantastisk utsikt, säger Jonas Palén, sälj- och marknadschef på Einar Mattsson Projekt AB.

Det är Einar Mattsson som tillsammans med Mecon Bygg utvecklar och bygger bostadsrättsföreningen Klockarbacken. Fastigheten kommer till största del bestå av ettor och tvåor som beräknas vara inflyttningsklara från årsskiftet 2016/2017.

Tävlingen startade den 7 september och pågår till och med den 30 september. För att delta spelas en kort film på max 15 sekunder in, en så kallad ”hisspitch”, där deltagaren motiverar varför hen är Sveriges bästa granne. Filmen läggs tillsammans med e-postadress upp på Instagram med hashtaggen #sverigesbästagranne.

Vinnaren utses en jury och tillkännages senast den 15 oktober. Juryn består av Einar Mattsson Projekts vd Per Jutner, Mecon Byggs vd Mikael Bölander och en representant från Huddinge kommun, kommunstyrelsens ordförande och kommunalrådet, Daniel Dronjak Nordqvist (M).

Vid tävlingsstarten placerades en hiss på Stockholms universitet den 7-8 september och på Södertörns högskola 9-10 september. Idag är den på Einar Mattssons huvudkontor på Rosenlundsgatan 58 i Stockholm. Där kan deltagare göra hisspitchen live eller lämna en intresseanmälan för Klockarbacken i stort.

All information om tävlingen finns på kampanjsajten www.sverigesbastagranne.nu

För mer information kontakta:

Jonas Palén, sälj- och marknadschef på Einar Mattsson Projekt AB
jonas.palen@einarmattsson.se