Pressinbjudan: Kom och fira Hjulstadagen med oss

Nu på lördag den 20 maj arrangerar vi Hjulstadagen. Klockan 14.00 startar aktiviteterna. Vi kommer att ha en t-shirttävling, där den som ritar den bästa Hjulsta-t-shirten vinner ett fint pris. Bee Urban är hos oss, och visar upp en bikupa som vi har i Hjulsta, och svarar på frågor om biodling och den honung vi producerar. Brandkåren kommer att släcka en brand, och ge tips och råd hur vi kan undvika bränder. En live-orkester kommer att spela musik på plats.

Du kommer också att få träffa Hyresgästföreningen, Spånga-Tensta grannstöd och många andra föreningar vi har i området. Vi bjuder på popcorn och på fotbollsplanen har vi en uppblåsbar hoppborg med rutschkana för alla mindre barn. Vi har också en tipspromenad med ett fint pris.

Välkommen!

När: Lördagen den 20 maj
Plats: Stora Tenstagränd 6, på konstgräsplanen
Tid: Klockan 14.00 – 16.00

Kontakt: Ylva Forslund, förvaltare Einar Mattsson, 0765-42 66 84
Presschef Ewelina Holm 0765-42 67 20

Om Einar Mattsson Byggnads AB

Einar Mattsson Byggnads AB har en förvaltningsentreprenadrörelse med en bred kundkrets av etablerade fastighetsägare och förvaltar idag cirka 15 000 bostäder. Bolaget har även en byggentreprenadrörelse som levererar byggtjänster till koncernens projektbolag. Verksamheten har cirka 300 medarbetare och omsätter cirka 960 miljoner kronor. Bolaget är en del av Einar Mattsson-koncernen som har varit verksam på Stockholms bygg- och fastighetsmarknad sedan 1935. De andra verksamheterna i koncernen utgörs av fastigheter, projekt och övriga investeringar.

Läs mer om oss på www.einarmattsson.se och Facebook