Ekan Management och Närhälsan tilldelas utmärkelsen National Champion Sweden

Vi vill rikta ett stort grattis till vår kollega Petra Lundgren och vår kund Närhälsan i Västra Götalandsregionen, som tilldelats utmärkelsen National Champion Sweden!

Utmärkelsen är utdelat av Constantinus International Award, som varje år delar ut pris inom konsultbranschen och till projekt med exceptionellt kundvärde. Petra Lundgren hade den stora äran att närvara vid prisutdelningsceremonin i Milano den 18 oktober tillsammans med andra nominerade företag och projekt världen över.

Det nu prisbelönta projektet - pedagogisk simuleringsmodell inom primärvården i Västra Götaland har enligt Per Nyström, ekonomichef för Närhälsan, bidragit till ”…en ökad förståelse för hur man genom verksamhetsnytta också kan uppnå en god ekonomi”. Viktigt för samhället tycker vi, och extra många gratulationer till Närhälsan som ska vara riktigt stolt över sin verksamhet!

Constantinus International Award

The International Council of Management Consulting Institutes (ICMCI), the global association of national management consulting institutes, has initiated the Constantinus International Award in order to promote excellence in consulting services worldwide.